söndag 10 juni 2012

Tekniskt problem

Nu har jag suttit och lekt en lång stund med de olika alternativ som finns, rent utseendemässigt, att välja på här på bloggen. Jag har lekt så till den milda grad att jag inte kommer ihåg hur ursprungsutseendet var. Och det som värre är, jag hittar inte längre var jag ska ändra allt igen!
Det som kanske fungerar nu är att jag kan byta rad genom att trycka på Enter!
Jag har kollat och ja, det gick i alla fall.
Men det som absolut inte går att få till, är att lägga till en bild och att få den att komma på rätt köl. Alla bilder jag har försökt med i kväll bara låg ner! Tämligen frustrerande!
Jag hade ju tänkt att skriva om sommarblommor och sommarängar och ville lägga till denna snygga bild på en jättefin sommarbukett, men... Tja, ni ser ju själva!
Så jag tror att jag ska strunta i detta för idag och att jag får göra ett nytt försök i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar